Ervaringen

Hierbij een kleine selectie van reacties die ik heb mogen ontvangen. Wil je ook een ervaring delen? Graag! Stuur mij dan even een Email.

Niels:

Ik heb heel veel gehad aan je tips en trucs en had het zeker niet zonder deze tips en trucs kunnen halen.
Jij hebt me laten inzien dat eten erg belangrijk is en hoe ik het vol houd om toch te eten ook al is het parcours zwaar.
Ik wil je nogmaals bedanken.

Arjan:

Hallo Bianca, bedankt voor de goede tips.
Ik heb me ondanks de zware omstandigheden aardig aan het vocht- en voedingsplan kunnen houden. Normaal heb ik altijd kramp in mijn benen en kan ik amper mijn sokken uit krijgen, maar nu zelfs na 15 uur gelopen te hebben ging het gewoon soepel!

De omstandigheden waren zwaar (veel regen, later drukkend warm en veel energie verspild door 2 uur te hebben omgelopen). Hierdoor het tijdslimiet in Dienten op 15min. niet gehaald en na 67km moeten stoppen.
Ondanks dat was het prachtig. Een hele mooie maar zeer technische trailrun.

Eva:

Op weg naar mijn eerste marathon wilde ik ook goed met mijn voeding omgaan. Zo ben ik bij Bianca terecht gekomen. Zij heeft mij begeleid waardoor ik de goede keuzes in voeding kon maken en ook heb ik samen met Bianca een vochtplan gemaakt voor tijdens de marathon. Bianca heeft mij steeds goed kunnen uitleggen waarom je wat eet voor, tijdens en na het sporten. Zo heb ik de marathon met succes kunnen uitlopen!

Nils:

In oktober 2017 heb ik deelgenomen aan de Africa Classic, een 6-daagse mountainbiketocht van 400 kilometer in Tanzania rondom de Kilimanjaro. In de voorbereiding op deze fietstocht ben ik zeer professioneel geholpen door Go Better Sportdiëtist. Bianca heeft een zeer gedetailleerd advies voor mij opgesteld, dat perfect aansloot bij mijn trainingsschema. Naast dat ik mij bij aanvang van de tocht erg fit voelde, had ik ook erg veel tips meegekregen over het eten en drinken tijdens het fietsen. Zo ben ik elke dag op pad gegaan met voldoende drinken, en heb ik bij de lunch meestal de zwaardere gerechten (vlees) overgeslagen. In plaats daarvan nam ik dan een uur na de lunch weer een reep of een gel om de dag weer uit te kunnen fietsen. Ook heb ik elke dag na het fietsen, soms met een klein beetje tegenzin, eerst al het verloren vocht aangevuld met water voordat ik aan het welverdiende biertje begon.

Sylvia:

Ben nog steeds blij met je inzichten en tips over m’n eetdagboek, heb er nog steeds profijt van zonder dat het voelt alsof ik iets moet laten! Op naar een gezond, fit en ook lekker nieuw jaar!

Karin:

Vandaag mocht ik een meting ondergaan bij Go Better sportdiëtist. Eigenlijk was het meer ervaren – ik was weleens nieuwsgierig naar mijn spiermassa, vetpercentage en gewicht en dat alles in verhouding tot mijn leeftijd en activiteiten. Ook leek het mij een mooi begin van een nieuw jaar. Bianca heeft mij duidelijk uitgelegd wat de bedoeling was en is zeer ervaren in het geven van passend advies. Gelukkig sta ik er goed voor, maar het kan altijd beter! Over 4-6 weken ga ik eens kijken of ik toch een beetje vooruitgang geboekt heb door haar tips.